momsipek bağırmadan kızmadan büyütüyorum kızımı, umarım ikincide de öyle olurum. Tepkisini, tavırlarını analiz ederim, ona göre davranırım. Zaten 2 yaşındaki çocuk neyin yanlış yada doğru olduğunu anlamaz ki. Bağırınca da elime bir şey geçmiyor. Sadece çocuğa zarar vermiş oluyorum. Babası kızardı, o kızdığı an bildiğin aslana dönüşürdüm, sen kızsın diye mi doğurdum der yükselirdim hemen. Kendinizi kontrol etmeyi öğrenin sadece, bağırmak istediğiniz an içinizden 5 kadar sayın, öfkenizin geçmesinin bekleyin.