Zydy beğin sıçraması tamamen refleks. Genelde dine yorarlar bunu ama tıbben fizyolojik bir gelişim ileride azalacaktır. Terlemesi de çok normal, üstü kalın gelmiştir, emerken çok efor sarf ediyorlar, ten tene uzun süre emerken değiyorsanız ondan olabilir, örttüğünüz ya da giydirdiğiniz kıyafetlerin pamuk olmasına özen gösterin lütfen. Bir de d vitaminini düzenli kullanın, Raşitizm yani bebeklerde kemik erimesi yapabiliyor. Onunda belirtisi başın çok aşırı terlemesi. Ama o da yenidoğanda seyrek genelde birkaç aydan sonra oluyor. O yüzden d vitamini önemli aksatmayın.