Kızlarr ek gıdayla başım dertte. Kızım 7.5 aylık ve bişey yediremiuorum. İlk başlarda klasik yemiyordu zaten sonra kısmen yemeye başlamıştı ama son 2 haftadır hiçbirşey yediremiyorum. Çocuk kaşığı görünce resmen kilitliyor ağzını. Bebeği benim gibi olan var mı ? Ve çözüm önerileriniz nelerdir paylaşırsanız çok sevinirim🙏🏻