tns11 ben atak geçirdiğimde ambulans ile gidiyorum acile bayılıyorum çünkü ama bana serumu hiç öyle yavaşça yapmıyorlar hızlıca açmıştı hemşire tekrar bayılma derecesine gelmiştim o yüzden serumdan da korkuyorum artık sizin gibi bir kaç kişi de bana söylemişti serum yemeden iyi olmuyrojm diye ama beni çok kötü yapıyor demek ki hızlı verdikleri için bide aşırı uyku yapıyor o serumlar sizde de yapıyor mu siz şimdi nasılsınız atak geliyor mu size de