hamcokelek33 Ben göbeğinde iki aylıkken pembe bir kızarıklık gördüm çocuk doktoruna götürdük hemen o da bizi çocuk cerrahına yönlendirdi. Çocuk cerrahı granülomu dedi gümüş nitratla yaktı, tek seferde düzelmeyebilir akıntı olursa yine gelin yakalım dedi. Bizde akıntı oldu yine 🥹 bu sefer başka bir doktora gittik o da bize iki aylık bebekte granülomu beklemiyoruz bi ultrason çekelim dedi ve ultrasonda açıklığı tespit ettiler