Niyesordunbucevabi Kızlar karacanın Sarah anderson diye bir markası var nevresim takımları şuan indirim de 600 tl takımı kullanan var mı pamuklu nevresim harici kullanamıyoruz. Kullananlar memnun mu ?
pembekalanchoe Niyesordunbucevabi hiç güzel değil ben de zamanında almıştım. Çok ince Karacaya yakışmayan bir ürün
[silindi] Niyesordunbucevabi fiyatı uygun alınır, ama çok kaliteli değil nevresimleri. Ben çeyiz setimi komple karacadan aldım, kaynanamın yorgancıya diktirdiği nevresim çok daha kaliteli öyle diyeyim size 🥲
Bebegimm1 Niyesordunbucevabi ben yanlış yere baktım galiba trendyol da bunu yazınca çarşaf seti çıktı 600 tl ye
pembekalanchoe Niyesordunbucevabi rica ederim. Hatta şu an bazanın altını bekliyor paketinde. Benim yorganımın kendi kılıfı desenli o desenleri ful gösterdi o kadar ince yani.
Niyesordunbucevabi pembekalanchoe Hemen çıkarıyorum sepetimden 😆 o kadar iyi yorum var hepsi yalan mı acaba ya
pembekalanchoe Niyesordunbucevabi valla muhtemelen yalandır. 😀 hatta ucuz diye annem de istedi ona da aldım. O da beğenmedi ikisinin parasına bir tane adam akıllı alırdık demişti. 🤣
Niyesordunbucevabi [silindi] Benim çeyizimdekiler hep diktirme o kadar kaliteli ki. Şuan yaşadığım yerde diktireceğim yer bulamıyorum malesef 🥲 marka diye alıyoruz ama onlar da kalitesiz çıkıyor
[silindi] Niyesordunbucevabi kesinlikle. Benim karacadan aldiklarimin yarı fiyatına diktirdi onlar ilk günkü gibi duruyor, benimkiler incecik, iki yıkamada rengi gitti tiftiklendi 🤦🏻♀️ ama dediğim gibi fiyatı uygun bence alınır
alpmila Niyesordunbucevabi bende merak ediyorum şöyle normal fiyatlı pamuklu bir şey bulmak cok zor her yerde 1500 2 bin tl
pembekalanchoe Niyesordunbucevabi Clasy diye bir marka var. Bana hediye gelmişti. Taş gibi 3 yıldır yıkayıp ütüleyip kullanıyorum ne rengi soldu ne de tüylendi. Yine Karaca’nın mavi bir ara fenomen olan bir modeli vardı onu da beğenerek aldım ama renk attı. Şu an annemlerin orda terziye diktirdim onları kullanıyorum.
Niyesordunbucevabi [silindi] Yok canım eşim pamuklu nevresim de yatmazsa migreni tutuyor 😆 ben naylonda bile yatarım 😀