Kızlar bebeğim 14 aylık Hemen hemen 15 olucak muayenelerinde sıkıntı yok ama yürüyemiyor emeklemiyor sürekli oturduğu içinde artık sıkılıyor ve çok ağlıyor yürüttüğümüzde yürüyor ama tam olarak ağırlığını veremiyor gövdesi için bir yere dayayınca duruyor ama yan gitme de yok korkuda var biraz ne yapmalıyım başına gelen varmı takmamaya çalışıyorum ama bugün yaşıtı bi bebekle aynı ortamdaydı o yürüyüp özgürken bebeğim hep bana baktı yürütmem için çok üzülüyorum