Winner Kızlar izmir karşıyaka salı pazarına, yakın zamanda giden var mı. Malum mağazalar çok uçmuş. Sweatshirt ve kazak istiyodum, fiyatlar nasıl pazarda. Giden varsa yazabilir mi. Çeşit çok mu. Kalite nasıl
damlaozzz Winner karşıyakada oturduğumuz zamanlar hep giderdik çok güzel parçalar oluyordu gitmeyeli baya zaman geçti şimdi nasıl hiç bilmiyorum 🤷🏼♀️
Ogulluana Winner o pazarı hiç duymadım bospayı duydum çok fazla çarşamba kuruluyor çok güzeldi bir kaç kere gitmiştik
Hanabii Bende merak ettim. Ben Kuşadasında oturuyorum ama güzel şeyler varsa hiç düşünmeden gelirim..