Arkadaşlar merhaba tüp bebek tedavisi görüyorum ve doktorumuz büyüyen yumurtaların çatlamasını önlemek için orgalurtan iğnesi verdi dün ilk defa göbek bölgesinden yaptım iğneyi dünden beri kasıklarımda ve belimde ağrı oluyor normal mi acaba kullanan var mı aranızda???