Adet olalı 15 gün oldu. 3 gündür kahverengi geliyo. Birkaç defada çok az kan geldi. Ve bu durum ilişki sonrası oldu. Geçen sene simir testi vermiştim temizdi şükür. Sadece küçük bir miyon var demişti doktor. Bir de enfeksiyon vardı. Ama düzeldi. Şimdi bu durum neden olmuş olabilir. Yaşayan varmı