kbra0621 aylık aşıların adını unuttum tam bilmiyorum da 2 ay en zoruydu verem olduğu için inşallah ateşlenmeden atlatır🙏 rota menenjit için de takipli olduğun doktor varsa görüşebilirsin yoksa da sağlık ocağının doktoruyla görüşebilirsin rotayı 3ve 5inci aylarda yapıyolar genelde ama menenjiti tam bilmiyorum