Ben 2024 Ağustos’ta ilaç kullanmaya başladım 5 buçuk ay filan kullandım sonra ocakta hamile kaldığımı öğrenince bıraktım. Ama kesinlikle ilaclarini hiçbir faydası olduğunu düşünmüyorum kendin kendine yeniyorsun hangi durumlarda bunu yaşıyorsun nasıl aşabilirsin nasıl sakinleşebilirsin o esnada nasıl davranarak geçirebilirsin her şey senin elinde tabii ki anlatmak terapiler iyi geliyor birkaç seans terapi de aldım orada tabii ki tavsiye falan vermiyorlar sadece nefes egzersizleri o esnada dikkatini dağıtmak gibi öneriler veriyorlar