Necla123 vallahi memnunum. Kilo alımı vs çok iyi. Sma, golden goat, hipp, bebelac hepsini denedim bebeğimde biberon reddi vardı. En son dedim en ucuz mamayı alıcam vallahi onu yedi 😆 şu an 1 yaşına 1 hafta kaldı normal yemek yiyor ama günde 2 kez falan mama içiyor yine bir sorunumuz yok şükür