Merhaba arkadaşlar yaklaşık bir haftadır sütümün azaldığını hissediyorum bebeğim 3 ay 17 günlük. Doğumdan sonra ilk defa bugün regl oldum. acaba bebeğim büyüdüğü için mi süt yetmiyor ya da regl olacağım için mi bir haftadır azalmıştı. Regl döneminde süt azalır mı bu durumu yaşayan var mı