Papatkokusu123 kadr55_ Korkmayın benim kızımda da vardı ve hepsi kapandı şuan 5 yaşında gayet sağlıklı sadece çok fazla ağladığında tıkanıyordu
emosss__ kadr55_ ama sizde 3 delik var bence arada bi kaç dakika ağlamasına izin verir umarım kapanır sağlıkla büyütürsünüz
kadr55_ Yanıtlayan herkese çok teşekkür ediyorum Rabbım hepimizin evladını bağışlasın evladımızla sınamasın bizleri hayırlı geceler 😊💐
2bebeannesiii kadr55_ Etkilemiyor desem yalan olur bazen çok zorlandığım oluyo . Normalde kalp deliği ağrı yapmazmış ama benim durumum bi tık farklı çünkü kalbimde pompalanan kanın bi kısmı akciğerlerime sıçrıyomuş o da beni yoruyor haliyle . Doğumlarımı normal ama antibiyotikle yaptım mesela .
Kleopatraaaa___ kadr55_ Tabiki , çok haklısın bende ilk çok kötü olmuştum doktor sosyal hayatını etkileyecek yada sıkıntı çıkaracak bir durum değil dedi çok şükür🙏 Sizinkide öyledir kendinize sıkıntı etmeyin çok, sadece kontrolleri ihmal etmeyin her ihtimale karşı