Bebeğim şu an 6 aylık alerjiden şüphelendiğimde 2 aylık felandı araştırmalarım sonucu besin alerjisinden şüphelendim. Gürültülü kötü kokulu sulu ve mukuslu kaka ve geçmeyen pişik vardı 3. Ve 4. Ay diyete başladım başlamadan da hafif egzama çıkmıştı yanaklarında bu sayede Alerji doktoruna gittik kan ve deri testi yapıldı sonuç negatif çıktı ve diyet yapmamam gerektiğini söyleyince diyeti bıraktım fakat diyeti bıraktıktan sonra çok fazla arttı ve vüücüduna yayıldı şu an yüzü eklem bölgeleri baldırları her yer egzama üüsyelik 5 aydan beri konakla uğraşıypruz ilj defa bu ayda konak çıkanı duydum.
Farklı alerji doktorlarına özele vs götürdüm sadece krem verdiler kortizon ve bioderma ile iyileştirdik fakat hala kakaolu şekerli şeylerde azıyo egzama yeniden çıkıyo yani geçmiyo
Bu arada yoğurt vs yiyebiliyor ama pirinç ununda çok fena döküntülerimiz çıktı beyorgamik pirinç unu vermiştim tekrardan deri testi önerdi doktor ama süreç beni çok düşündürüyo gerçekten besin alerjisi mi yoksa sadece egzama mı garip. Bizim gibi olan var mı