İyi geceler kızlar, aklıma takıldı bu saatte, benim bebeğim oldukça gazlıydı sab simplex kullandık bize çok iyi geldi sonra bıraktık. Fakat hep bi ıkınma hali kıvranma vardı kakası da mukusluydu. Dünden itibaren biogaia kullanmaya başladık. Ikınma hali sanki yok gibi mukus da azaldı ama bugün 4-5 kez oldu azar azar sarı ve sulu kaka yapıyor bu normal mi acaba doktorumuza da yazdım henüz ulaşamadım ama kullanan anneler sizde de böyle oldu mu 🙄