hemshireanne hemshireanne aly2304 ben yanlış yazmışım yaa. Biz bir ay hastanede kaldık. Çıktıktan sonraki ikinci kontrolde 4.500dü kilosu yani üçüncü ay yapıyor bu. Sizin kızınızında kilosi iyi. Her ay bir kilo almış