user92642835096 kuzeyduru merhaba benim kızım bir dönem kullandı ama içmiyordu zar zor içiriyordum ki zaten alerjisi yokmuş sonradan demir damlasının kakada kan yaptığını öğrendik
kuzeyduru user92642835096 benimkide yemedi ve doktorumuz vanilya aroması damlatın bir iki damla dedide damlatmak istemiyorum bizimde test sonuçlarımı alerjide negatif çıktı ama doktor şuan 15 gün süt diyeti yaptırıyo
user92642835096 kuzeyduru benim kızım emmiyordu mama ile besleniyoruz hepte vanilyayı duymuştum bende zararı var mıdır ki neden kullanmak istemiyorsunuz ?