durubebek_ bnmde ilk bebek, cdden kafa rahatlığıyla cok ilgisi war gelde takma işte bde her kafadan bir ses çıkıyor insan etkileniyor haliyle. Umarım gecici bi durumdur diğer türlü çok yıpratıcı , yani her anne çocuğunu emzirmek ister yetmek ister ama bazen olmayınca olmuyor ki sende üzülme canım öyle de böyle de büyüyorlar önemli olan sağlıklı olmaları 🥰