katya59 benim sütüm geç geldi chicco biberon almıştım yavaş akış olmasına rağmen diğer biberonlarla kıyaslayınca cok geliyormus aslında 40 gün meme reddi yaşadık 10 gün silikon uç denedim sonra emmeye başladı, manuel göğüs pompam lansinohtu onun biberon başlığı da vardı sağdığım sütü onunla veriyordu eşim ben uyurken, daha sonra büyüdü diye avente geçtik 5 aylıkken avent sonrası meme reddi yaşadık biz🥲 şuan 6 aylık hala devam ediyor emmiyor.. 8 aylık yeğenimde avent sonrası emmeyi reddetti biz içine su koyup içmeyi denedik ne olursa olsun bebek güçlü emer vs deseler de bence çekimi çok zor, lansinoh en güzeliymiş 🌸 her bebek farklı ve her mamanın doyuruculuğu da farklı bence biz hipp kullanıyoruz 35 günlükken de 90 ml içiyordu 2 saatte bir 🫶🏻