annevebebegiii__ ilk çocukta başlarda çok koruyucuydum. Sonra o çocuk kreşe başladı, birlikte sosyalleşmeye başladık. O arkadaşlarıyla parkta tehlikeli (bana göre) hareketler yaparken, pis mikroplu yerleri bir yalamadığı kalırken arkadaşlarının annelerinin (benim de arkadaşım oldu onlar tabi) rahat hallerimden ben de etkilendim, alıştım. Gittikçe daha rahat bir anne oldum.