annevebebegiii__ herkese göre değişiyor anneliğimi, eltilerim çok rahat sorumsuz anne oldığumu söyler, bikaç arkadaş aşırı düşkün anne olduğumu söyler, kimi de pasif, her dediğini yapan anne olarak görür. Bana göre çocuğun her dediğini yapan, düşkün, arada agrasif bi anneyim