Bugün 3 ana öğünverikmesi gerektiğini gördüm.
Ben artık yapacağım plan şu mesela
(11.00)sabah kahvaltı:yumurta peynir kefir muz zeytin avakado bublardan bikaçı oluyor.
(15.00) sebze yemeği/sebze çorbası+yoğurt
(19.00) et/balık/tavuk +karbonhidrat
Bazen armut haşlyorm mesela onu veriyorm meyveler olyor.
Bazen kahvaltı ve akşam yemeği olyor sadece emiyor siz nasl yapyorsnz