ceylanay Çok sağol aşkım riskli gebeliğim zaten iğne kullanıyorum doktorlar her zaman karşısındaki insanın gebe olduğunu unutuyorlar bunu normal yolla da diyebilirdi bana genetik doktoru normal dedi bazı bebeklerde görülür internette de baktım normal bir durum dedi olası olan durum sadece 1 tane damarı varsa vs diyor zaten