Baranb 3 aylık bebegımin gaitasında redükten madde pozıtıf cıktı. Böyle bi olay basına gelen varmı doktorda randevu aldım ama günler gecmıyor suan cok üzgünüm. Laktozla alakalı bi durum mu onuda anlayamadım 😒
annebusesi Baranb laktoz intoleransı olabilir alerjiden farklı bi durum. En doğrusunu doktorunuz söyler tabi. Çok geçmiş olsun
Baranb Sezgin besin alerjisi diye biliyorum. bebegım sadece anne sütü alıyor. Bu hep mi devam edicek yoksa belirli bir ayda bitecek mi? 😔suan cok üzgünüm
Yepisyenianne Oğlum alerjik bir bebek. Bizde de idrarda çıktı ama doktorlar çok önemsemedi hatta bir kaç kez götürdüm farklı doktorlara hepsi o çok önemli bir durum değil cevabını verdi. Açıklama gereği bile duymadılar. Ben de yerimi alayım o zaman.