cesiko Happy momdan geldiimm artık çoğunluk burada olurum herhalde 🤚 23.10 doğum yaptım. Kayınvalidelerle birlik oturuyoruz, annem ilk 1 hafta durdu, gitti :(( Resmen bunalıma girdim artık. Her ağızdan bir ses çıkıyor. Geçen kadının biri gelmiş bebeğin ağladığını gördü, senin sütün yetmiyor bebeğe demesin mi nolduğumu bilemedim ki bebeğim maşallaahh haftasına göre gayet güzel kilo almış. Bebek hapşuruyor, hıhh aldı işte üstünü ört, üşüyor diyor. Sinir oluyorum sinirrr. Kendimi depresyonda hissediyorum. İnşallah bu süreç hemen geçer 🙏