berennur01 Kızlar pazar günü eşimin arkadaşı bizi yemeğe davet etti elimiz boş gitmeyiz tabi ki eşi 5 aylık hamile hediye mi alalım yoksa çayın yanına pasta mı alalım veya başka birsey mi sizden fikir istiyorum
Niyesordunbucevabi berennur01 İlk defa gidecekseniz ev hediyesi olabilir daha önce gittiyseniz tatlı pasta tarzı yeterli bence
210624 berennur01 bence küçük bir hediye alın bebek icin mutlu olur , çayın yanına da tatlı yada kurabiye alin .
nazlimom_ berennur01 ekler pasta alabilirsiniz biz öyle yapmıştık doğum sonrasıda bebeğe hediye almıştım
fsmzpg berennur01 bence cinsiyet belliyse ona göre değilsede daha çok beyaz/krem veya kız erkek ortak giyebilecek bir tane takım alın derim birde elinize marketten bi kurabiye - kek - çekirdek falan alın ☺️
acimavi berennur01 ben olsam hem bebek için bere+çorap takım gibi bir şey, hem de tatlı alırdım. Bebek için bir şey almak ekstra jest olur ve mutlu eder. Tatlısız da gidilmez zaten
bebiskoveannesi berennur01 tatlı kurabiye gibi şeyler alın bence. Çocuk için de doğumdan sonra alınır hediye
princessmom_ berennur01 baklava alın birde ev hediyesi alabilirsiniz fincan takımı olabilir yada başka birşey yada bebeğe hediye alabilirsiniz
birannne_ berennur01 ilk defa gidiyorsanız hediye olur daha önce de gittiğiniz bir evde tatlı götürmek iyi olur ben de bu şekilde yaparım genelde
mobesebesir berennur01 tatlı yapabilirsiniz yada cam sakızı çoban armağanı minik bi ev hediyesi alabilirsiniz bebeğe şimdi hediye almayın doğum yapınca görmeye giderseniz o zaman alırsınız bence
Tortilla_ Davet edilen eve ev hediyesi alındığını ilk defa burda duyuyorum. Ev mi aldı da alınıyor ki yada yeni evlendi de alınıyor. Bilmiyorum 🤷♀️ Hem çocuğu bir takım hem de bir tatlı alır giderdim ben
Mariposa berennur01 dogumdan sonra bebek gormeye gidersiniz muhtemelen hediyesini o zMan verirsiniz, simdi sadece baklava tarzi cayin yanina bisey almaniz yeterli
Kitsu Ben önemsediğim biriyse ev hediyesi alırım bir de tatlı götürürüm. Yoksa sadece tatlı götürürüm