huriye4255 Kızlar elimde bebebao markasına ait Süt sağma makinesi var 1 kez kullandım fazla sütüm olmadığı için satmak istiyorum ben 1700 tl ye aldım 1400 e vercem
simseklivekalpli huriye4255 Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜