fsmzpg Merhabalar solgar kullanıyordum ama sımdı bestlak damlaya geçip onu denemek istiyorum aldım ama nasıl kullanıyorsunuz 3 defa 20şer damla yazıyor suya katarak falanmı içiyorsunuz yoksa diğer kaşıkla vs mi? Faydasını gören varmı
melindababy fsmzpg ben sezaryen doğumdan bi iki gün sonra başladım suya katıyordum günde 4 kez sezaryen olanlar için işe yaradı bende 2 şişe bitirdim ❤️ ilk şişeyi eczaneden 2. Yi e bebekten aldım
birannne_ fsmzpg ben ilk doğduğu zamanlar kullanıyordum ilk birkaç ay kullandım ne olur ne olmaz diye suya katıp kullanıyordum üzerinde kullanım talimatı yazıyordur, faydası oluyordu
123456777 fsmzpg ben kullandım memnun kaldım ama sadece daml değil başka şeylerde kullandım etkisi oldumu net bilmiyorum hala var ara ara içiyorum. Bir bardak suya 20 damla katıyordum günde bi kaç kez içiyordum
masal_ece fsmzpg Ben ilk başlarda kullandım ve faydasını gördüm günde üç defa 20 damla süte damlatıp içiyordum
pag fsmzpg bestlak günlük etki gösteriyor ama ben İmom şiddetle tavsiye ederim doktorum önermişti hem gün içerisinde dinç oluyorum hem sütümde artış oluyor.Bulgur pilavı hoşaf bunlar çok iyi geliyor