bilgeadakus canım benim bebeğimde 2 gün sonra 3 aylık olucak bende bir türlü yediremiyorum bölük pörçük yiyor hep doğum kilosu 3.210 şuan 5.100 çok zar zor aldırabildim 2. Ayında 4.450 ydi. Mama veriyorum anne sütü sağıp veriyorum ama malesef az çıkıyor çoğunluk mama. Ama iştahsız bir bebek yani az yiyip doyuyor, sen sık beslemeye çalış ve emiyorsa son sütü daha çok almasını sağla. İlk beş on dkdan sojra gelen süt daha yağlıdır ve kafana takma bebişler bizi yönlendiriyor zaten