Kızlar bebeğim 13. Ayına girmek üzere akşam 9 gibi uyuyor uyuturken zaten 1-1.30 saat uğraşıyorum desteksiz uyuyor uyumasını bekliyorum yanında. Desteksiz uyuyunca hani sık uyanmıyorlardı😢 sabaha kadar saat başı kalkıyor emmeye su ve emzik asla kabul etmiyor. Gece benden başkası giderse yanına zaten kıyameti koparıyor. Ne zaman geçecek bu durum geçici bir şey mi bu kadar sık uyanmıyordu normalde ama 1 aydır abartısız saat başı emmeue kalkıyor. Önceden 2 ve ya max. 4 kere kalkardı. Sabahta 8 gibi güne başlıyor