vatdifak Bebeğim 49 günlük. Oksijeni 92 lerde..doktor ufurum olduğunu söyledi. Detaylı ultarsonda da doktor kalbinde delik olduğunu, asyalilarin çoğunda bunun görüldüğünü, 6. Ayda kapanacagini söylemişti. Çok korkuyorum ve üzüldüm. Başına gelen var mi
Pamukhanim_ vatdifak delik değil üfürüm vardı serçeleri olduğunu bizimkinin 1.3 olduğunu söyledi korkulacak bişey yok demişti 1 yaş şuan duymuyor doktor dinlediğindr
elifimmm123 vatdifak bizimde delik olduğunu Yenidoğan çoğu bebekte görülebilir dedi üç aylıkken kontrole çağırdı normal görünüyor dedi ama yinede altı ay sonra tekrar randevu verdi gelin diye