Canım eylülün 20 si gibi başvurmuştuk ekimin ortasında bakanlıktan mesaj geliyor onaylandı diye her ayın sonında yatıyor para. Para yatınca tekrar mesaj geldi ashb den. 31 ekimde paranızı halk bankasından çekebilirsiniz diye kasımda çektim belki eylülün başında başvursaydım sonunda çekebilirdim ama süreç çok uzun değil