O1Anne isvicrede kısa süre Dubaide 2 yıl yaşadım.Bekarken mesleğimden dolayı bi süre bulundum ..2sinide çok ayrı ayrı sewdim.Ben şuan Asya ülkelerini gezmek istiyorum(Güney Asya ve Batı Asya’nın ortadoğu toprakları hariç) .Senede 1 2 yere gdebilsek yeter.inşallah planımız boyle gerceklestirmekte nasip olur.