dgltkn artık zor geçiyor demeyeceğim. Evrene mesaj yolladığımı daha da zot olduğunu düşünmeye başladım. Harika geçiyor bizim sabah ağlayarak güne başlıyoruz dişlerimiz çıkıyor ateş üstüne ateş.. bu aralarda bit kopukluk var zaten otursa sağa sola düşüyor, sürünse kafayı dönüp yere vuruyor. O da ne yapacağını bilemiyor biz de.