Geceleri asla sakinleştiremiyorum memeyi iyice alışkanlık haline getirmiş.. 2 2 buçuk saate bir uyanıp emmek istiyor o şekilde rahatlayıp uyuyor sizce normal mi ? Ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum. Yavaştan desteksiz uykuya geçtik yani yanımda yatırıp öyle mayıştırıyorum ama geceleri asla kabul etmiyor çaresiz kaldım