Mervenes_ Adetim 24 gun gecti. Daha olamadim.. stresten catlayacam artik . Korunuyoruz 3 kere test yaptim cikmiyor🤷♀️ hatta aç karna yaptim bugun yine cikmadi. Doktorada gitmeye korkuyorum basina gelen var mi ...
Deletedmom115 Mervenes_ Stres yaptığınız için gecikme oluyordur kafaniza takmayın zaten testte yapmışsınız olsaydı bir şey belli olurdu.
Gg123 Mervenes_ bende 20 gün kadar geciktim test yapıyordum negatifti stres yaptım sanırım bide ilaç kullanmıştım ondan geciktiğini düşünüyorum ilaç kullandıysanız ondan kaynaklı olabilir sonuç sonra regl oldum😂
Mom104 Mervenes_ şimdi bende böyle bir konu açmayı düşünüyordum 🙈 bebeğim 7.5 aylık %85 anne Sütü ile besleniyor ilk 6.ayda adet oldum şuan 15 Günlük gecikmem var 4 tane test yaptım sonuç negatif eczacı arkadaşım aktif emzirme olduğu için gecikme çok normal dedi ama benim kafamda deli sorular 🧐