Arkadaşlar merhaba ohlum aşırı bağlı bana dört yaşına girdi bazen bunalıyorum bu konudan dolayı mesela oturuyoruz evde asla ayrı durmuyor mutlaka yanımda ve bana yaslanarak kucagıma oturarak yatarak zaman geçiriyor evet çok güzel ama bazen yeter biraz beni sal diyesim geliyor 🤣🥲ne yapabilirim aynı sıkıntıyı yasayan var mı aranızda önerileriniz var mı 😏