gizememre Diyabet, doğru bilgi ve doğru alışkanlıklarla kontrol altına alınabilir. Bu gün bir adım atmak için iyi bir gün olabilir 🎀 Diyabetli olan arkadaşlarımız aramızda olabilir , yaşamınız da ne gibi değişiklikler yaptınız ? Sizi nasıl etkiledi ?
linosko1 gizememre seker hastasi degilim ama hipoglisemi var düsük kan sekeri. Sık sık az az yemek gerekiyor ve diyet yapmaka gerekiyor ama benim az sekerim düsünce cikolata yerken buluyorum kendimi 🤭
Hemdem__ gizememre Malesef diyabet yüzünden Eniştem böbreğini kaybetti.Çok şükür ablamın böbreği uyumlu çıktı da ikisi de iyi şu anda 🙏Ama çok dikkat ediyorlar
kbrayksel Benimki sağlıksız beslenme şekeri. Yani sağlıksız beslenince yükseliyo sağlıklı beslenince düşüyor. Hamileyken hep normal çıktı çok güzel beslendim, emzirme döneminde yine yüksek. Böyle böyle ömrüm geçecek sanırım 😢
kbrayksel gizememre Ayın nerdeyse 15 günü ya gün sofrasındayım ya misafirlikteyim. Ben nasıl diyet yapayım 😢
cLearQueen gizememre babannem sekerden oldu. Babam seker yuzunden kalp krizi gecirdi. Ben eskiden beri hep seker ilaci kullaniyodum, gebelikte daha da fena oldu insulin vurdum. Igrenc bi gebelikti, bebegimi etkiledi seker yuzunden 13 gun yogunbakimda yatti
cLearQueen gizememre evet canım, insallah kızımda olmaz kahrolurum.. o yuzden cok korkuyorum… mesela istahı cok acık bi bebek ama ben sevinmek yerine korkuyorum acaba sekeri mi var diye
gizememre cLearQueen Allah korusun kuzum inşallah olmaz , ay insan herşeyden korkar hale geldi kontrollerini aksatma kuzum