15 gün oluyor grip geçireli burun akıntısı uzamıştı. Burun akıntısı tam kesildi derken öksürmeye başldı sanki geniz akıntısı var gibiydi şimdide öksürüyor burnu da yeniden tıkandı sanki
Akmıyor ama
Yaşayan var mı alerjik bir cocuk levmont ve sprey kullanıyoruz ben doğal öksürük şurubu da aldım hiçbir ile yaramıyor Pazartesi okullar açılacak koskoca tatilde toparlayamadı
Bunu yaptım kesildi cok iyi geldi diyen var mı