Arkadaşlar merak ettiğim birşey var çocuklardan oncemi kalkıp kahvaltı hazırlarsiniz yoksa çocuklarla aynı andami kalkarsiniz.ben iki gündür çocuklardan önce kalkıyorum eşimin zoruyla sabah olmasindan ve çocuklar için kalkmaktan bıktım artık sadece gönlümce uyumak istiyorum keşke biraz anlayışlı bir eşe sahip olsaydım çocuğa göre uyu çocuğa göre kalk tamam annelik çok güzel ama bazen tükenmiş hissediyorum hicbirsey yapmak gelmiyor içimden sadece yatmak istiyorum kimse benden birşey beklemesin istiyorum imkansız :(