HltDerya Merhaba arkadaşlar iki aylık bir kızım var, elimde fazla anne sütü var ihtiyacı olan var ise verebilirim. Kız annesi olduğumdan kız annelerine vermek daha doğru diyorlar ☺️
Sdtcvkfrkn HltDerya canım o sütleri kendin kullanabilirsin sütün yetmediği az olduğu dönemler olabilir. Yada kızını bi yere bıraktığında o sütleri verirsin içirirler bunın gibi şeyler
Seker45 HltDerya ay kusura bakmayın 7 aylık okumuşum 😄 bence olabildiğince kızınıza verin sütünüzü bol bol
Sdtcvkfrkn HltDerya sen bilirsin canım valla bişey diyemem. Ben çok pişman oldum o zamanlar daha çok sağıp dolaba atmadığıma aşı günleri mesela o ilk sütten verdim hep daha kolay atlatması için bi yerde okumuştum sende öyle yapabilirsin