Kızlar selam bebeğim 53 günlük geceden beri uyumuyor ağlıyor ayaklarını kendine çekiyor sürekli karnı taş gibi gazı var belli her şeyi yaptım gaz damlası, sıcak havlu, masaj vs ama fayda etmiyor. Yarım Kundakta yatardı sürekli şimdi onu da açtım belki böyle daha rahat uyur diye ama kollar bacaklar kıpır kıpır sürekli. Gözlerinden uyku akıyor gözleri kayıyor tam uyuyacak diyorum ağlayarak geri açıyor gözlerini napacağımı bilmiyorum şu an tek başımayım onunla birlikte bende ağlıyorum🤦🏻♀️