elifdemirell_ 20 günlük oğlum için doktor sap simplex damla yazmıştı 10 damla gece kullandık ama kakasını hiç yapamadı her gece 2-3 kez kaka yapan bir bebek sizce yan etki yapmış olabilir mi kullanmayı bırakayım mı ?
maviportakal_ elifdemirell_ evet bizde de aynısını yaptı ben vermiyorum artık bırak diyemem ben iki kere aralıklı şans verdim daha beter etti bizi o yüzden bıraktım sen doktoruna sor tabi ki