Guzel anneler bana bi fikir verin… Ek gidaya 6.ay basladik. O gunden beri kabiz. Kabizlik sorunu hic gecmedi. Kayisi kürleri, dut kürleri neler neler. En son gecen ay doktora gittim şurup verdi. Şurupla söküldü ama suruba alissin istemiyorum. Ne yapabilirim sizce?