Kızlar 29 ekimde yüz felci geçirdim 10 gün kortizon kullandım. İyleşme oldu ancak hala gözümü tam sıkı sıkı kapatamıyorum. Fizik tedaviye gerek olmadığı evde egzersiz yapmam gerektiğini söylediler. Egzersiz, masaj, sıcak uygulama yapıyorum. Dünden beri gözümde ve yanağımda seyrime oluyor. Normal mi acaba İyleşme süreci nasıl oluyor