aza754 çok zor canım benimki kreşe gidiyor gecede erken uyuyor o yüzden bu sene benim senem gerçekten çalışıp atanmam lazım yoksa 2 sene boşa bekleyeceğim. Sizde uyudukça bakmaya çalışın evde iş yaparken falan konuları açıp dinleyin en azindan aklınızda kalır