emosss__ uakbn0_0 benim çevremde varda hep yaş geçtikten sonra yaptık diyorlar 3 4 çocuk emzirdik yaş 40 da geçince ihtiyaç duyduk senin için çok erken diyorlar
eniyisimavi Her emziren annede bu sorun canımızı sıkıyor sanırım acaba kremler etki eder mi diye araştırıyorum bende🥲
emosss__ uakbn0_0 bende yaptırmak istiyorum ama çocuk biraz büyünce kilomuz falan biraz toparlarız diye düşünüyorum. Bir de benim eşim bu tarz operasyonlara çok karşı
nisaslan58 uakbn0_0 İstanbul’da Anadolu yakasında bir doktora oldu ama farklı şeylerde yaptırdı toplam 300k verdi
uakbn0_0 emosss__ eşle konusmak lazım tabi ama vücut bizim sonucta bebiş doguruyoruz vücudumuz eski halinde kalmıyo
emosss__ uakbn0_0 vücudumuz aynı kalmıyor ama bu operasyonlar da basit değil işte. Eşim sürekli bişey olursa nolacak falan diye hep kötüsünü düşün der artık bir çocuğumuz var falan