metomom Merhaba kızlar inşallah cevap verirsiniz bi umut yazıyorum. 8 aylık bebeğim var ebebekten bi tane biberon aldık akıtıyor bardaktanda içiyor ama ağızında tutup geri çıkarıyor sizler nasıl veriyorsunuz suyu veya verdiniz ?
adakin metomom 7. Aydan itibaren pipetli alıştırma bardağı ile kendisi içiyor. Biberon pek sevmiyor. 11 aylık su an
ggrqnitt metomom çok denedim munchkin yanlış yazmış olabilirim pipetli bardağı ile bebeğim su içti bir sürü yol denedim övüldüğü kadar varmış tavsiye ederim alıştırın çok rahatlatıyor
bebikoluturtle metomom 😂çok tanıdık geldi en kaliteli suluğuda alsan fayda etmiyo ben bebeğimr 1 aydan beri günde 1 çay kaşığı su veriyodum ek gıdaya geçince chiconun suluğundan aldık 600 lira fln 2 gün içti 3.gün içtiği suyu püskürtüp tükürmeye başladı her seferinde aynı şeyi yaptı daha sonra su alsın vücudu diye çay kaşığında verdim 2 gün fln öyle içti sonra onuda istemedi şimdi çay bardağında içiyo 😂yani çok takılma bi şekilde buluyosun bi yolunu
bebiskoveannesi metomom munchkin suluk. Fiyatı biraz pahalı ama gerçekten değer akıtma damlatma yok. Her pozisyonda su içebiliyor çocuk. Tavsiye ederim 10 aylıktan beri kullanıyoruz. Bardakla içirmek istemedim ben dişleri de var bi anda ısırır kırılır falan diye. O yüzden suluk çok iyi bir tercihti benim için.
metomom adakin bende pipete alıştırayım diyorum hani ucunda ağırlık olan suluklar var ya ondan denedim ama daha başaramadı zamanla mı alışır acaba
oylesinebiri__ metomom alıştırma bardağı Philips avent aldık aşırı akıtıyor çocuk içerken boğuluyor Aptamilin suluğunu kullanıyoruz gayet güzel
MotheroftheSea Munchkin alıştırma bardağı kullanıyoruz biz , çok güzel gerçekten damlatma akıtma yok çok rahat içiyor hiç genzine kaçmadı şu ana kadar 7 aylık bebeğim
smileylaylom metomom munchkin 360 alıştırma bardağı ve munchkin pipetli suluğu ile içiyor. Çok da severek içiyor bi de minik bardak almıştım ebebekten oğluma onunla içiriyorum arada kefir filan
myangelson metomom ebebekten alıştırma bardağı almıştım ilk aldığım gün çok güzel içti sonraki günler ucunu çiğnemeye başladı bilmiyorum tekrar alışır mi 😄 şuan küçük biberonundan içiyor
duyguluinsan metomom philps avent, mamajoo munchkin var evde. Munchkin pipetli harika bir ürün. Akıtma kokma vs olmadı. 6 aydan beri bir tek onunla rahat içiyor. 8 aylık bebeğim. Mamajoo çok sert ben bile çekemem ondan, avent akıtıyor, koku problemi oldu.
adakin metomom ben direkt wee baby pipetli alıştırma bardağıyla denedim bir kaç kez ben içirdim sonra eline verdim seve seve içti. Biberonla verdiğimde içmiyor. Pipetli eğlenceli geliyor heralde emme refleksi olduğu için bebeklerde alışıyorlar hemen
patlakprezervatif metomom diliyle itme hala bizde de devam ediyor. Ben biberonla veriyorum. Dokuzuncu ayı bitirmek üzereyiz
patlakprezervatif metomom evet evet çok normal. Okumuştum onu eğer yanlış hatırlamıyorsam boğulmayı engellemek için refleks hareketiydi o. Burada bebeğim kısmında yazıyordu. 10 aylıkken geride bırakması bekleniyormuş alıştırma bardağı alacaktım sonra vazgeçtim 😅 oioi bardağı var kullanması için biraz daha büyümesini bekliyorum